Wednesday, March 11, 2009

Projek Fantasia - KIPAS UFO


Kipas UFO.....

Hah!!!! ni aaaaahhhhhh...... KIPAS UFO yang Gua citerkan kat koworang.......
Kat cini Gua nak ahhhhhh...citerkan ckit pasai apa yang Gua sker ngn Kipas nih!!!!!!.....untuk Projek-Projek Fantasia Gua.....
Nama jer.... UFO ....bukan bley terbang ponk heheehehehe

Spesifikasi:-
  1. Diperbuat dari besi & allumunium;
  2. 1 unit Kipas mempunyai 5 Blade Kipas.
  3. Blade kipasnya diperbuat daripada solid Plastic , Transparent colour!!!
  4. Mempunyai 1 remote control yang cute miut!!!
  5. Mempunyai pelbagai COLOUR - Brass , Antik & Silver
  6. Mempunyai 3 Motor Speed

Kelebihan:-

  1. Dapat menjimatkan space untuk ruang lampu. ( 2 + 1 ) Kipas & Lampu.
  2. Mempunyai Lampu + Kipas sekali.....ini dapat menjimatkan space untuk kawasan rumah.....jadik tak ler nampak Crowded sangat bila dipasang.
  3. Cantik & Kemas samada ruang tamu ataupun ruang bilik memang nampak MANTOOP!!!.................jarang2 kita temui heheheheheh
  4. Sempoi....!!!! Pasal ianya UNIK bila di ON kan....bermula dari menguncup (Putik Bunga ) hinggalah dalam keadaan Kipas Mengembang.....Hebatkan?
  5. Mempunyai pelbagai Warna......senang Gua olahkan ngn Colour permukaan dinding..
  6. Lampu dan kipas boleh digunakan secara berasingan.......jadik bley aahhhhh kita gunakannya sebagai lampu Tidow.... tak ponk Lampu Romantik ........ehem...ehem...
Meh!!! Kita tengok saat-saat terjadinya KEMBANG SEMANGKOK ituh.......kih. kih..








Boleh Digunakan berasaingan..........Kipas saja ponk boleh.......Lampu saja ponk boleh......

SPONGE BOB - ANAS SUFYAN
Untuk gambow2 renotion & tips2 untuk Decoration boleh g Terjah di FOLDER-
PROJEK FANTASIA

8 comments:

TiNiE said...

halamak..cun nyer itu kipas...tapi aku lagi geramkan gambo yg las tu..nak cubit² lagi la nanti bila jumpa abg ngah anas...hahahaha

@cu SaYaNg said...

wah...menariks...
lu buat acu jatuh cinta la bro...

@cu SaYaNg said...

wah...menariks...
lu buat acu jatuh cinta la bro...

@_da said...

perrghhhhh canggih la.. 1st time nengok nih.. bro brape harga dia ek? cam minat je... heheheh

hysMan.. said...

oo...
wa ingat bladenya kaca..
upanya plastic..hehe..
maunya terbang semangkuk kalu kace..
ngeh..ngeh..ngeh..
bravoo....
:p

amirul said...

Salam SAHABAT,
Baper harganya? Gua nak pasang sebiji arr... Buh kat kandang kucing Gua... Gempak skit... kui3x...

hazlin said...

Salam.
seksinya kipas ni. nak jugak. berapa harga ek? beli kat mana?

CAHAYA said...

promo kipas ni baper harganya?