Monday, March 2, 2009

Afiq Safwan dah Berwajah Baru....

Salam...
Dikala Hari Penghulu segala hari yang lalu....( Jumaat )
Gua balik kerja ngn terkewzuuuuut!!!!
Afiq Safwan dah Berwajah Baru.......
Mama dia ( Suked8787 ) dah kasik licinkan kepala dia...heheheeh
Memang tersangat lah comel anak Ayah nih!!!
Yang Gua nak kasik tau kawan2 sumer........SUKED sendiri yang membotakkan ketiga-tiga anak Gua selepas dilahirkan.....Hebat kan? hehehehehe

Layanzzzzzzzzzzzzz
Gambow kat Atas....Si Sponge Bob & Robocop tengah BAIKnyer possing ngn Afiq Safwan.....
Gua kompius gak nih....baby baru nih nak ltakkan *nama glamour* aper plak eik? heheheheh
Sorry Suked eik....heheheheh Gua masukkan gambow tgh dok *MenungKu* hhahaaah...

Afiq Safwan ngn Wajah Baru hehehheheh ( Kojek !!! )
Macam Mama ker? Ayah dia?

9 comments:

TiNiE said...

haa oleh sebab dia botak, kita boh kat dia upin or ipin, kita upkan sikit produk tempatan, tak gitu bro??

MariaFaizal said...

Nampak lebih pada mommy's look!But a handsome boy bro!

3 handsome boys ! Eh - 4 lar...he he..incl YOU!

Suked dah the only ROSE among thorns : D Exclusive!

SYAbAR said...

kalau upin or ipin, tak lengkap pasangannya... nak product tempatan ke rebrand .... TUAH, JEBAT, KASTURI. Keluar yg pompuan nanti leh gelar TEJA

sabrosa said...

comeynya bro..gua mati2 ingat hardi jaafar tadi sebab kepala sama licin..heheh..rupanya gua silap..

Diamilikku said...

hehehheheh..bagusnya suked menungku sendiri..kalau sy..abah lah tolong pegangkan tungku...Pak Bidan nih lagi cerewet dari mak bidan tauuu...

Rubina Yunal said...

sebijik mcm abahnye!

hysMan.. said...

rupa mcm bro ler....
hahaaa...

*SiRibenMerah said...

ala baby boy.. ouhh... buh la dia nama wonder pets.. hahaha.. i tatau apesal ramai sgt org suka wonder pets la neh.. kartun apa tuh??

@_da said...

apa kata letak Ultraman Taro.. glamer tu bro.... hihih