Tuesday, March 16, 2010

TAMBAHAN HADIAH CONTEST ....DJ EPOI

Salam.....

Baru Gua berkesempatan mencoret - coret sepatah dua kata kat Radio Buruk ini beb!

Kemana Gua hilang eik.....?
Bukan Gua merajuk atau ...gi bertapa ke menda?

Ketika ini..... Gua tengah sibuk untuk rancangan Dekorasi untuk TV dot...dot...dot...!
Sebuah rancangan Dekorasi yang baru untuk stesyen TV.....dot...dot...dot
Memang ENJOY sangat-sangat bila mendapat peluang keemasan ini...
Nak bagi tau kat koworang....."SERIUS BEB!"....depan kamera Gua " kantoi abis beb "
Gua ingat senang jer beb..........hampessssss.com.my heheheheh

Watak Gua kat sana kecik jer beb....!
Gua jadik lalang jer....wakakakakakakaaaaaaa
Nanti senang - senang Gua story lorry.........

Insyaallah Gua akan kembali pok..pek....pok...pek....dalam jangka terdekat k...
Yang telah menyertai....CONTEST DEKORASI bersama DJ EPOI ...koworang boleh teruskan k...
Lagi banyak Luorang tinggalkan komen....lagi banyak peluang yang korang dapat..
Don't Worry......Gua monitor beb!

Salam Sayang.....
Salam Manis.....
Dj Epoi.....walaweeeeeeeeiiiiiiiiiiiii

---------------------------------------------------------------------------

NOTA BUNTUT : Gua..... dah dapat tambahan hadiah lagi untuk Contest Dj Epoi...
Bukan...... 1
Bukan ............2
Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

16 comments:

Diamilikku said...

bukan satu....??
bukan dua....??
tapi tungguuuuuuuu...????????
hurmmm lambatnya menunggu....huhuhu....

fuadnis said...

maknanye contest masih terbuka lg la ni??yuhooo......best..best..nak menang!!

Ena said...

wahhhh.. bestnyerrr...
aper lah tu kan!.. dah saper lah yg bakal dapat tu.. nak jugakkk..!!! eheheheh..

Betul ke tu? rancangan apa? besnyer... bile yeh?

Dj Epoi said...

Suhana....

Sabar Mak Cik Sabar...wakakakakaka

Dj Epoi said...

Fuadnis

Gua akan maklumkan tarikh tutupnya..k

Dj Epoi said...

Ena

Ketika ini Gua tgh shooting untuk rancangan Dekorasi untuk siaran TB...ala2 macam rancangan Eric Leong gituh...

Dan pada masa yang sama Gua adakan Contest Gua sendirik untuk pengunjung2 setia Radio Buruk ini ....heheeeheh

Biszign said...

Peh mantap laa bang, dapat buat rancangan TV, nanti nak sayen ye,, sayen kat dada saya tau hahahaha.. Cayalah bang... Tak sia2 saya letak abang sebagai Idola saya =)

From The News said...

masuk TV?? woww tahniah bro!!

tak sabar nak tengok bro beraksi dalam tv, tapi janganlah rancangan kat ASTRO..sebab xde ASTRO kat rumah..hahaha

Ena said...

Dj Epol nie.. ena join juge kan contest tu!!..

Ena said...

Cam rancangan Eric Leong? wahhh.. bile nak bersiaran nye? TV berape ekk? kul berape? alamak banyak pulak tanye.. kui kui kui..

Nana said...

wah pemes arr skang udah masuk tv nk otograf hehehe

el said...

wahhhhhh tambah lg adiah..syoknyer raya..heheh amboi dah masok tv dah kome yer...glamer lah DJ EPOI skrg ni..ada sebut x nama gua..kahkahkahhhhhhhhh
awat x mo bitau msok tv mn rancangan ape..leh gua bertapak dpn tv...ok papepun smoga suksess ok

el said...

a'ah abis lah eric leong x leh cr mkn pasni..hahahaha

@e_da said...

amboi makin hangat contest ni.. ni yg suka ni.. manatau rezki nak menang. khekhekhe hebat la bro...

irma said...

wah....dah ala ala eric leong skrg...i likkeeeeee...x sabar ni tau hadiah contest...cepatlah..cepatlah..cepatlah bg tau...haha

yan said...

bro...silent reader blh join ke? Nak gak la