Saturday, April 11, 2009

Windu lah ...weihhhhhhhhhhhhh!!!


Salam......Rindu ......Yang Teramat Buat .......
Sponge Bob & Robocop Gua.....

Gambaow...............malam sebelumm...............keberangkatan Gua ke Bandung......
Gua....layanzzzzzzzzzzzz dua-dua orang HERO kesayangan...Gua........kat IOI PUCHONG.....Gua bawa diaorang kesini...KES!! teringat Entry...Mama Cute nih!!!! ( NAHARTINIE )yang lalu....

Gua........Layanzzzzzzzzzzzz diaorang memain..dan jalan sampai tak hengat dunia......
Sian kat dia worang ..kat rumah................camana la......Ayah Wan & Tok Umi depa?

Entry yang Gua siapkan tapi tak boleh nak PUBBLISH...pasai Internet Hotel di Bandung...*tatak alaaaaaaaaaaaa*.........siuttttttttt betut!!!!
Belasah jer lah............

MAMA & AYAH * Windu tahap........Gaban* kat gibik2 2 nih....

8 comments:

Diamilikku said...

tu la gi bercuti lagi tinggal anak....kan dah rasa rindu..lain kali pos ke kami..biar kami je jaga menantu tu...hehheheheheh

@_da said...

Alahaiii siannya mereka be2 ni kena tinggal... takpe nanti papa dia bawak balik hadiah besor2 ek...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Sayangkan anak Tinggal2kan??? ada betul ke? huhuhu....

amirul said...

Salam Bro,
Weih... baper lama cuti tuh? Kang balik cuti tengok robocop&spongebob dah dewasa baru Lu tau... hehehe...

Naz said...

cepat2 la balik.. boleh lepas rindu kat hero2 tu...

*SiRibenMerah said...

hehehe.. amboi2.. umie alesha ada hati nak mengasuh hero2 neh.. hikssss.. kang I jugak yg kne kerah ngasuk budak bertuah neh termasuk gibik2 alesha..
bro, lamanyaaaaaaaaaaa holiday =P~

Idalara said...

papa dan mama ni sah le besoping sakan...baru ingat kat budak br2 tu kan...hehehe..mana pun kita pegi kalau tak bawa anak2 gitu le jadinya...risau dalam hati walaupun kita tahu diaorg selamat..

TiNiE said...

ala..bukan p selalu pun..tggu depa besaq sikit sok, p ngan depa plak..