Thursday, April 2, 2009

Birthday Dj Epoi

Salam.......

Alhamdulilah Syukur........
Hari nih Hari Lahir Gua yang ke 33 Tahun........

Gua masih lagi bernafas seperti sediakala disamping rutin2 harian

Sebagai Anak - Kepada Ayahnda Hj Abdul Rani Bin Ismail
Sebagai Anak - Kepada Ibunda Hjh Siti Arpah Bt Abdullah
Sebagai Suami - Susilawati Bt Abu Bakar ( Suked8787 )
Sebagai Adik - Kepada Siti Yasmin ( SYBaAR )
Sebagai Adik - Kepada Saiful Nizar
Sebagai Abg - Kepada Saiful Amir , Saiful Nazim , Saiful Naim
Sebagai Ayah Kepada - Muhammad Syamil ( Robocop ) Anas Sufyan ( Sponge Bob ) AfiQ Safwan ( BEN 10 )
Sebagai Menantu - Kepada Ayanda Abu Bakar Jusoh & Ibunda Che Nun Ishak
Adik Ipar & Abg Ipar kepada semuanya....

Juga sebagai yang digelar....
TEMAN
RAKAN
SAHABAT
Pada semua Blogger yang dah Gua kenali dan belum lagi mengenali Diri Gua..........

I Love You All So Much!!!!!!!!!!!



Alhamdulillah....Shukur sekali lagi Pada Yang Maha Kuasa....

Gua akan kembali dengan Entry2 Kejutan korang semua......Inshaallah

Tunggu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 comments:

Diamilikku said...

tahniah semakin meningkat umur bukan bererti semakin tua..tetapi semakin banyak cabaran dan dugaan yang akan mendewasakan..selamat ulang tahun...

*SiRibenMerah said...

salam..
Happy birthday Bro Dj..
semoga sentiasa mendapat keberkatan Allah... aminnnnnnnnnnn~

Naddiea said...

Bro epoi,selamat hari jadi ke 33!!!

Semoga panjang umuq and murah rejeki ya pak..

TiNiE said...

hepi besday bro!!!

echah_syed said...

epi besday bro..

semoga semua urusan dipermudahkan ALLAH selalu.amin

suke tgk bro..mmg happy go lucky type ekk.

@cu SaYaNg said...

Hepi Bufday to u
Hepi Bufday to u
Hepi Bufday to Bro DJ
Hepi Bufday to u.....

(tepuk..tepuk..tepuk...)

Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan Bro DJ
Allah selamat kan kamuuuuuuu...

(tepuk lagi..tepuk lagi..)

hehehehee....
tahniah bro, lu dah tua setahun lagi...

hazlin said...

happy 33rd birthday! moga apa yg diusahakan akan dipermudahkan oleh Allah.
Semiga sentiasa sihat dan ceria.

Baby Lyana said...

happy birthday! kasi quote kow2 kat tinie.. dia nak grill sadur emas tu...

hysMan.. said...

Walllaaweiii..
Wazzzup rock!!
Wokeyy...gwa nyayi spesel utk lu..

camat ari jadik,
camat ari jadik,
camat ari jadik Bro DJ Epooii..
Wawawawaaaaaaa....

Epy befday bro..33 daa..
gwa wish lu smoga dipanjangkn umo dan dimurahkan rezeki yg melipat ganda dari-Nya..
hope pojek casa epoiian lu pon makin manyak masyukk beb..

Selamat..
:)
Peace No War....

MariaFaizal said...

Happy birthday bro DJ.Semoga murah rezeki dan sentiasa berbahagia disamping tersayang.Ameen...

amirul said...

Salam Bro Epoi,
Selamat menyambut ulangtahun yg ke33... semoga dimurahkan rezeki... dipanjangkan umur... dikurniakan kesihatan yg baik utk terus mencari rezeki halal utk keluarga tersayang... mudah2an segala urusan yg dilakukan dipermudahkan Allah hendaknya... ameen...

The Urban Muslimah said...

salam,

Allah selamatkan kamuuuu Allah selamatkan kamuuuu Allah selamatkan Incik Saiful Anuar.. Allah selamatkan kamuuu~

Happy Bday bro! Semuge melimpah ruah rezeki utk bro sekeluarga dan dipanjangkan lagi umurnye. Amin.. :)

CAHAYA said...

Wah! Tahniah sebab dah tua. Semoga panjang umur dah murah rezeki.

p/s: Nampaknya Cahaya ada 5 thn je nak mencapai apa sahaja seperti kamu.

sabrosa said...

Epi besday bro...semoga panjang umo n murah rezki..cun no ni...33..hehe..bley buat jersi..silap2 beckham akan guna no ni bila dia main dengan kedah sebelum dia pencen nati.wahahahhaha..

Salam Kelahiran buatmu Bro Dj Epoi!!!

Encik Cerpelai said...

Agak terlewat tapi gua tetap mahu mengucapkan..

Selamat Hari Lahir dan Semoga Dilimpahi Kurnia..