Saturday, April 4, 2009

Selamat Hari Lahir Abg Atlit


Salam......
Owh!!!!!!
Rupa-rupanya kita berkongsi Sambut Hari Lahir Di Bulan yang sama nooooooo!!!!
Patut 2 x 5 ngn Gua jer Kelakow nyer!!!!

Heheheheheh ngam..ngam.....ngam!!

Mizan adalah Hubby kepada rakan Blogger DIAMILIKKU .....rakan Gua didalam dunia blogger nih!!!!

Gua ucapkan Selamat Hari Lahir Buat Lu Mizan... kita beza 2 hari jer kan......SEMPoiiiiii!
Gua doakan agar selamat panjang umur ,diberikan kesihatan yang sihat, murah rezki dan dimakbulkan apa jua Impian Lu...
Sepecial Gua doakan buat Lu ...agar satu hari nanti Lu akan menjadik seorang JURULATIH sukan olahraga NEGARA inshaallah


Buat Alesha agar cepat semboh yer ......gibik2
Buat Sue selamat menantikan Cahaya Mata Yang ke 2 korang sekeluarga......Alesha...demam2 nak dapat adik tuh!!! Inshaalah Gua doakan agar semuanya selamat hendaknya.....

Sekali Lagi ..Tahniah dan Keluarga ini terus Diberkati Allah hendaknya...

P/S - Ribben , Achik , Ayahnda & Ibunda bertuah dapat Mizan ( Man Belon Yang Punya....hehheehheehe Im Sorry ) Alunan Tinta dah boley mashuk!!!! ker eik?

Gua sekeluarga
Suked 8787
Robocop
Sponge Bob
Ben 10

Selamat Hari Lahir Mizan

p/s - Dah Ngantuk daaaaaaaaaa.....Entry Birthday Gua ponk tak sempat nak dibuatkan lagi..hehehheeh ...kawan punya pasai apasalahnya.....kan?

20 comments:

amirul said...

Salam,
Happy birthday buat semua yg menyambut dlm bulan April ini...

Naz said...

Selamat bestday buat member hang yg suka sukan tu. wow... magazine tu keluaran bila punya. punyalah real mcm org kawen punya gambar album.. ala, yg kononnya kluar majalah tu... hahahaha...

lu lahir bulan april yer?? bila tu?

ALUNAN TINTA said...

aik.dgr2 cm ada nama alunan tinta jerk.

Diamilikku said...

tq bro for the wish....
tq for the special entry...
terima kasih sebab terima kami sekeluarga sebagai rakan..
dan terima kasih jugak sebab panjangkan hubungan dengan kenalkan kami pada kak min..yg sangat caring n motherly...
happy sangat2...
salam untuk suked n the 3 heroes

*SiRibenMerah said...

hahahhaa.. masuk je skali nama cik tinta.. sbb dia rajin mengasuh gibik2 jugak..

btw, line da clear lepas abah leh mention "Nasi Lemak Muhibbah kat area umah budak tuh" hehehehe =P~

ALUNAN TINTA said...

hahahahhaha..apa neh..dah2.

Fly said...

selamat hari jadi wat member lu tu bro, moga panjng umur dan dimurahkan rezeki aminnn..

hepi weekend bro

Dj Epoi said...

Amirul.....

Banyak gak yang sambut bulan 4 ni kan...heheheehehhe

Bulan 3 pon ok gak kan.......kan Lu bulan 3......

sabrosa said...

hahahha..gua xterlibat apa2 okeh..

Dj Epoi said...

Naz

Hang nih teruk betui daaaaaaaa......
Entry aku - Birthday Gua ...baru jer Gua buatkan Entry 3 hari lepas.......

Naz....Mamat Mizan nih Atlit Kebangsaan owhhhhh!!!!

Sampai skan belum ada lagi yang mampu pecahkan rekod 100 & 110 meter pecut beliau...... Lu boleh refer balik Entry Gua pasal Mizan dalam Entry sebelum nih...

Papun..Tq atas Ucapan nih....

Walaweiiiiiiiii

Dj Epoi said...

Alunan Tinta...

Yap...Memang Gua sebutkan nama Lu!!!

Walaweiiiiiiii....Bakal Kak Ipar dah bagi Green light arrrrrrr..

Bley arrrrr nanti gua gi try gak nasi lemak tuh!!!! hehehehehe

Achik...standby doit banyak2 k

Naz said...

ye ker?? aku terlepas pandang la... maafkan gue sahabat... :)
HAPPY BELATED BIRTHDAY...

Dj Epoi said...

Diamilikku

Alahaaaaaaaaai!!! aper ler sangat yang Gua buat.....

Salah satu Impian Gua...adalah untuk mengembirakan sebanyak mungkin manusia di muka Bumi ini.....

Sama2 Sue.....

Lu pon Buatkan Gua sekeluarga gembira gak!!!!

Dj Epoi said...

Si Riben - Owhhhhhhh....dah kaw tim awai dah.......nooooooo

Baguih arrrrrrrr macam tuh!!!

Walaweiiiiiiiiiiiiiiii.......

Jangan.....Lupa DJ...Karaoke Gua yang punya....wahai Kakak ipau Alunan Tinta

Dj Epoi said...

Fly - Tq so much...Bro....

Selamat berhujung minggu bersama Orang umah & Baby!!!

sabrosa said...

bro, rekod dia 200m ja masih dipegang...yg 100m watson pegang..hehhe..

Dj Epoi said...

Achik..owhhhhhhhhh.......
Bagituuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Harap maaf Pembetulan...Pembetulan....

Rekod 200 Meter

Noted!!

Dj Epoi said...

Achik..owhhhhhhhhh.......
Bagituuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Harap maaf Pembetulan...Pembetulan....

Rekod 200 Meter

Noted!!

hysMan.. said...

fuyooooo..
nasional atlit tuu...
bro wishkn hepy belated birthday kat Mizann..
gwa nak cuba try test lari guni dgn die ar..
:p

Dj Epoi said...

hysMan

Kalau takat lari dalam guni......Lu kna lawan ngn Gua dulu....

dah 45 tahun dah masih ader yang boleh memecahkan rekod lari dalam guni Gua ..hehehehhe

Inshaallah...akan Gua sampaikan salam Lu.....

Tq Bro