Tuesday, November 25, 2008

Selamat Hari Lahir JOE RAMPAGE

Salam.....

Buat Seorang yg bergelar TEMAN, SIR ..lamat ..HURRY.. LA..HILL......

Semua yang pernah kita jalani,
Hari demi hari, waktu demi waktu,
Tatkala kita lalui semuanya bersama,

Banyak hal yang pernah terjadi,
Kerana itulah lumrah hidup yang kita miliki,

Kadang benci, kesal dan kecewa,
Juga senang, hormat dan sayang,
Sungguh luar biasa apa yang telah kita lalui bersama,
Inikah pemberian tak ternilai dari Sang Kuasa?
Yang sering kali ku mensyukuri adanya,

Ya Allah…
Lindungilah rakanku yang kuCINTA.

Buat Joe Rampage ,Gua doakan agar Lu terus Sukses menempuh Kehidupan Di Muka Bumi Allah ini..-FAMILY,DUNIA& AKHIRAT..

P/s - Lu orang jangan plak salah paham eikkk... baris yg last sekali tu... CINTA tu besar maknanya..hahhahahaah
P/S - Lu ingat gua lupa eik....? Gua busy mana pon, Inshaallah yg terbaik untuk semua kawan2...
P/S - Besuk tengahhari jangan lupa datang site, Gua arrange lunch kat Group Base Restaurant....kul 12 tghhari....jangan lupa tau...
P/S - Liza U bertuah dapat Husband macam Rampage...

6 comments:

MariaFaizal said...

Happy birthday to bro Rampage.Hope your birthday and every day hold happiness for you & families.

Dj Epoi said...

Tq Sis Maria,

Sebenarnya Bro Rampage dan Gua tak ler lama sangat kenal..lebih kurang 2 tahun jer...Tapi bila dah lama kenal ngn dia.....semuanya ada keserasian dan persamaan ngn Gua...

Buat Bro Rampage Selamat hari Lahir...Gua menghargai persahabatan lu terhadap Gua..
Chayoooooooooooooooook

darlinsayang said...

uikssssss ajak rampage je ker? yg lain2 tak ajak? ahaks

p palang s
memang bersyukur dikurniakan soul mate cam rampage nie...Alhamdullillah

rampage said...

Sis Maria: teng ke u...for wishing me on my birthday.

Dj Epoi...Tq coz ingat b'day Rampage...persahabatan yg terjalin datangnya dari hati yg iklas...semoga berkekalan tanpa ada permusuhan...insyaallah

biszign said...

hallamak... Selamat hari lahir brader Joe.. =) bile nak open table payung kembang pasar tani ni hihiihhihihi =)

Semuga Allah merahmati kamu dan keluarga kamu, semuga murah rezeki, semuga berjaya dunia dan akhirat insysAllah =)

TiNiE said...

hansM jugak bro rampage ni ek..hiks, nyway hepi besday to you...BRO RAMPAGE!!!