Tuesday, November 3, 2009

TERJAH ..ooOPOCOT!

Salam TERJAH!!!

Opocot!!!! Lu kena TERJAH Beb!!!

Heheheeheh...dah lama SEGMENT TERJAH ini tak muncul.....tutpppp tupppp.....mamat rambut Cacak Atroman Taroooo nih yang kena beb!
AJ maafkan Gua Bro..........alahaiiiiiiiiii siannya adik Gua yg sorang nih.......
Nasib baik tak terkencing ngengkauuuuuuu ....depan pintu heheheheheh....

Baru ROCK ...TERJAH camnih beb!!! hehehe kelakau siut!!!

LayanzzzzzzzzzzzDialog walaweiiiiiiiiiiiii heheheeh
" TAM !.....Tolong....!
Tolong TAM! .......ada orang jahat kat depan pintu TAM! Dia pakai HELMET ....TAM! Tolong Tam!!! "

Kejadian TERJAH berlaku minggu lpas....
Dimana Gua ada urusan2 seri paduka baginda untuk projek yg akan datang huhuuu..Insyaallah kami akan mula kerjasama tak lama nanti huhuuuuuuuu......
Dj Epoi senantiasa penuh ngn KEJUTAN weih heheheehehe

Siapa AJ....?
Seorang PAK ANDAM Walaweiiiiiiiii
Tukang Make Up yang taaaaaaaaaaaaarbaik di donia nih huhuuuuu...
Anak didik NURUL SHUKOR si tukang Make Up Datuk Siti Nurhaliza......pergh!!! nak tengok hasil Godek - Gdek nya..........
terjah gi kat bawah nih......huhuuuuuuuuuuuuu

AJ Saudagar Butik - Cintaaliahgallery






Tunggu Sambungannyaaaaaaaaaaaaaaaaa huhuuuuuuuuuuuuuu....
Nak gi kerja Beb!!! hehehehh dah lewat dah nih.....

5 comments:

Cik Wanie said...

amboi g terjah AJ,
sgt2 besh woooooooo,
bila nak terjah Alor Star plak nie:)
hik hik hik

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

terjah sangat ler.....
ape2 pun,tq so much bro....sudi dtg umah AJ yg va va voom ni...
AJ mmg terharu & terharu sangat...
hehehehehehehe
Muahhhhhhhh

miji said...

alamak lari2... kang kena terjah hahahaha

ai said...

KOWANG JAHATTTTTTTTTTTTTTT!!!

TAKMO KAWAN NGAN KOWANG. HUH!

@cu SaYaNg said...

wah...blog berwajah baru...