Sunday, November 8, 2009

Bercuti ngn Anak2 d' Sunway Lagoon

Salam....
Minggu lepas......ngn minggu nih......time Gua ngn Family...huhuuuuuuuuuu...
Masuk jew minggu depan Gua dah start sibuk dah...ngn segala function mak nenek dan projek fantasia yg baru......

Kebetulan..compony Gua....ada buat FAMILY day kat..SUNWAY LAGOON minggu lepas...Gua dan Sponge Bob & Robocop gerak gi main air kat sana......
Walaweiiiiiiii..... baru Gua tau......sejak dua beradik nih dah besaq panjang.......Gua sendirik ponk dah under control diaorang heheheheh....
Tak terkepong siut Gua soarang nak jaga diaorang ...
Kejap....Kejap.....hilang dalam Sunway Lagoon tuh hehehehh....
Suked & Ben 10 tak ikut kitaworang waktu tuh.......apalagi......MERDEKA ar Gua 3 beranak kat dalam tuh heheheehheh

Hari ini , jap lagi ...Gua anak beranak & Suked nak bercuti lagi.......
Jom saper2 nak ikut Gua gi KEMENSAH jom......


Gua kat Chalet WARISAN RIMBA....

bersebelahan ngn Chalet Jinbara...huhuuuuuuuu....

Jom Gerak main air Jom!


















3 comments:

A.I said...

WAHHHHHHHHHH...

Bercoti je kowang ye? takpe la...rezeki kowang lebat! ngeeeeeee..
ha, amik kau! tak cukup tangan nk 'adang' bebudak tu..ekekekeke...kejap2 ilang ye? :P

MariaFaizal said...

Bro,
Your new blog background ROCKS!!!
And syioknya cuti2 Malaysia hjg tahun ni :D

Happy holiday bro!

suked8787 said...

K Ai...baru dia tau camna susah nk control bebudak dua org tu...sblm ni kita ja jaga...aku saje je x nak ikut...kasi chance dia bermesra-mesraan ngan budak2 2 org tuh....heheheee