Saturday, November 7, 2009

Negeri Sembilan "JUARA" Piala Malaysia


Salam.....

Tahniah buat pasukan Negeri Sembilan
Dan cuba lagi buat pasukan pantai timur ........iaitu pasukan Kelantan
Keputusan sepenuhnya

Negeri Sembilan 3 Kelantan 1

Dengan aksi...yang Gua rasa pada mulanya rancak ...akhirnya
bertukar kepada permainan yg terlalu BERHATI - HATI..
Kedua2 pasukan TIDAK bermain dibawah permainan yang sebenar ....
Dia awal permaian...... kedua - dua pasukan amat terlalu berhati-hati untuk mencorakkan permainan...
Mungkin juga disebabkan bebanan perlawanan AKHIR yg dipukul untuk
Negeri & Penonton2 Finatik masing2....
membuatkan kedua-dua pemain agak gugup.....huhuuuuuu

Sebentar tadi "Sejarah Baru"...... baru sahaja dicipta daripada pasukan
"Hobin Jang Hobin"

Boleh dibanggakan....
Pengadil
perlawanan tadi berjaya mengawal keseluruhan pemain diatas padang ....
Tiada.....kekasaran yang Serius berlaku .....

Apa yang menarik Gua kat sini ......adalah tak lain tak bukan.....iaitu
Gelagat Penonton yang Gua rasa tidak profesional dan memalukan....huhuuuuuuuuu....
Memang....! segelintir peminat Bola Sepak MALAYSIA masih lagi ditakuk lama.......

Baling botol sana........
Baling Botol siniiiiiiii....!

Bakar sana....
Bakar sini....!

Mercun sana.....
Mercun Sini.........!


Berubahlah.....!
Gua sayangkan......Permaian Bola Sepak Malaysia....

Ok lah .....Lu Orang Pikirlah sendiri......huhuuuuuuuuuuuuu

8 comments:

joegrimjow said...

susah nak brubah
huhu

shuhada said...

tak sia2diorang jd underdog.. hmm sbb tu gue 'pencen' jadi peminat bola sepak malaysia nih.. huhuhu..

LuVidA^^ said...

kite suke aidil ngn zaquan..lallala

Mutiara_Lezz said...

haiyooo...sekali ulasan bro mcm hasbullah awang da.....apo nak dikato...udah kalah kalah la....huhuhuhuhu

green said...

mentaliti tu..

@e_da said...

memang sgt2 memalukan.. terima je la hakikat dah kalah.. adat pertandingan kan....

IEYNA said...

ermmmm...yg paling cian wartawan smlm...xpsl2 kpala berdarah..uhuhuhu...

rilek lah kan, mng kalah tu kan adat perlawanan...

n9 monang...yahoooooo :)

ai said...

mmg tak beradap. buek malu yo!!! laki aku smp takmo tengok tv mlm tadi! kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
muahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa