Sunday, November 29, 2009

KL menjewiiiiiiiiiiiiiiiiiit..!!



Salam......

Kejap jew kan...?
Dah 3 hari......hari Raya Korban berlalu.......dan....
Sedar tak sedar....masuk hari ini....dah 3 hari Gua kat kampung...

Selepas belum puas.....raya kat Aloq Setaq....kat rumah mak mertua Gua........
Semalam Gua bertolak pulak....balik untuk singgah di kampung Gua.....di Kulim......
Kang... apa pulak kata Orang Tua2 kan....? Haruslah kena fair & Square kan? heheheheheheheh....biarponk sekejap...janji Gua singgah...

Pagi nih......rasa malehhhhhhh jew nak balik ke KL
Gua masih tak puas lagi...... nak lakukan aktiviti bagai ....yang pernah Gua lakukan waktu kecik2 dulu kat kampung...huhuuuuuuuuuuuu....

Main longkang....
Mancing Ikan....
Mandi air terojun....
Carik biji Gotah...
Main Baling Slipar....
Main ZeroOOO point!! heheheh( Budak2 Pompuan KEDAH jew yg tahu ..heehe)

Itulah...kan....masa kecik2 lah masa yg paling sempoi dalam hidup.....
Tak yah nak pikir2 nak carik duit macam skank.........bangun tidow jer....
Dah dapat 5kupang....untuk gi sekolah...
Tapi skank...masa dah berubah ...banyak sangat......
Bebudak lanih.....dah tak main ..itu semua lagi....
Semua ashik dok mengadap Lappy , Internet Cafe , PSP dan segala bagai lagi....

Windunya.....waktu yang lalu....
Rasanya ....kalau boleh buat permintaan....atau buat magic ka........harus Gua request nak pusing balik masa kebelakang kembali.....huhuuuuuuuuuu....
Dapat jumpa semua kengkawan sekolah yang dah lama Gua winduiiii........


"Dah...dah.....dah.............
jangan dok merapu lagi Dj Epoi"

"Pi ambik Tuala...gi mandi.......!!!"
Jap lagi ....nak bertolak..... balik KL.....



P/S......Potong Stim Betui arrrrrr Suked nih.........heheeehehh.....


Suked & Bro Din....adik ipaw Gua


Ben 10 yang walaweiiiiiii heheheh

4 comments:

Idalara said...

salam djepoi..
wah..seronoknya kat kg..mng bila di kampung bagai2 nostalgia muncul kembali..betapa seronoknya mengimbau kenangan masa kecik..andai dapat ku putarkan waktu..

selamat kembali ke KL tempat kita mencari rezeki..suka atau tidak tetap kena kembali..

kak ida dah kembali semlam lagi..masih terasa kehangatan beraya di kg..

Dj Epoi said...

Cam tu lah Kak Ida...
Balik kampung shoook,
Nak balik Kl malasssss

hehehe....

Selamat raya Kak

Mutiara_Lezz said...

Bro...kecik-kecik tak main guli ka...?hahahah kenangan sungguh..dulu siap kayuh "gerek" pi umah kawan..main guli n zerooooo point.....kampung is always the best...lagi2 kalau dapat main hujan.

PAK NURYONO BOGOR said...


Saya sangat berterimakasih kepada
kakak ipar saya yang berada
di PADEMANGAN Jakarta utara.
Sewaktu saya ke Jakarta saat
Ben-Ceng ( Sembahyang leluhur ),
saya di beritahukan
sama Kakak Ipar saya,
katanya "AKY BUYUT ROHNTET" Bisa memberikan
Angka Jitu hasil Ritual di jamin tembus.
Semula saya sangat ragu sekali, sehingga
menurut saya kurang masuk logika.
Akan tetapi paktor
kemiskinan dan bosan hidup susah
sekeluarga selama bertahun-tahun,
Namun di yakinkanlah oleh Kakak Ipar saya
yang ternyata secara diam-diam
saya langsung menghubungi "AKY BUYUT ROHNTET"
DI NO (;082;334;497;413;)
meminta angka jitu SGP 4D.
Sungguh suatu mengejutkan dan hampir
saya tidak percaya, Ternyata nomor togel SGP 4D
yang saya minta benar-benar tembus.
Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata.
Saya sangat terharu,
bahagia dan bersyukur kepada TUHAN......