Monday, February 16, 2009

Saper Nak Hadiah ?

Salam....

Sebagai Menghargai kawan2 dan Folower2 Gua yang selalu bertandang kat cini......
Kegembiraan menyambut CAHAYA MATA baru.....Gua kongsikan untuk semua yang gua gelarkan Geng-Geng Dj Epoi.....

Gua nak kasik kat korang HADIAH......
TETAPI ader syarat2 dan pantang larangnya hehehehehe....kena ler jawab soalan dulu.....
HADIAH nyer berupa 4 Tiket ke Sunway Lagoon.....

2 Dewasa + 2 Kanak ( Dry & Wet Park)
Walaweiiiiiiiii!!!!!!


Terbuka kepada Semua rakan2 yang ader Link ngn Dj Epoi & Rakan2 ( DALAM ) Link Korang sumer!!!
Yang betul2 ader sajer tau!!!!
Kalau takder....cepat2 ler korang link kan ataupon jadik folower......
Pendekkata Hadiah ni buat Geng2 Kita jer lah eik........
Soalan akan Gua berikan dalam masa terdekat.....

Pasti ader Pemenangnya......tiada pindaan hadiah kirannya tak betul!!!!
Yang Hampir.... pasti Dapat!!!!!


Buat Achik .....Nantikan Hadiah kamu dari Bro Mizan 100 meter pecut....yang akan bertandang kat Bukit Jalil 20/02/09 ....betul dan jadik tak?
Buat Emine....TAHNIAH...anda telah menjawab dengan tepat!!!! Shabas!!!!
Dah boleh jadik ahli NUJUM NEGARA.....( Pak Belalang )
Dapatkan hadiah anda dari Puan SYAbAR
Memang ketika itu Gua menggunakan baju colour ORANGE...dan saiz kasut Gua ..saiz 9
Hebat Betul Lu........,Ker Lu dah spy2 kat Puan SYAbAR...?
Sajer buat kasik Lu suspen!!!! Hahahahahah



Ok lah ......TUNGGU!!!!!!!!!!!!!!!

NAK HADAIAH TAK ?

Hadiah Ditaja Oleh : Zipul Audio Karaoke system

11 comments:

MariaFaizal said...

Wah..sponsor baik pegi Sunway Lagoon. Buat bloggers meeting la best! Mungkin after Suked habis confinement?

SYAbAR said...

Dia tarak kautim apa2 dgn gua la..... Bila dia jawab pun wa talak tau. Mana itu hadiah Bro. Nanti dia datang nuntut wa mau kasi apa?

@cu SaYaNg said...

erk..ada ke org x nak adiah???

amirul said...

Salam Bro,
Ini sudah cukup bagus! X sabar dgn soalan la plak?! Copek2 Skit ar!

Diamilikku said...

kitorang tak nak jawab kuiz nih..sebab bro DJ dah janji..kalau kitorang gi KL nak bagi tiket sunway lagoon plus main boling..plus makan udang besar...

wahahhahahahahahahhahahahahahah....

(gelak jahat nih)..

btw..mizan jadi gi jumaat nih..nanti dia hello bro..

*SiRibenMerah said...

wahhhh.. excited.. excited... Bro, I turun senate meeting kat Shah Alam next month.. 2 weeks duk sana.. kerja sampai lebamm.. muahahaha~

erkk, soklan nye ape???

Biszign said...

waaa memang nak gi sunway lagoon dah lame dah... dah 7 tahun dok ulang alik ke sunway...baru sekali je masok sunway lagoon! hahahahaha

yess yess nak hadiah...2 tiket kanak2 tu bley bawak anak2 buah saya uhuhuhuh

imine said...

walaweiiiii ..

salam bro dj. epoi,

first off, congratulations on the new born. sapa nama baby tu?

wah x sangka wa dah leh jadik tukang tilik diraja. sebenornya mmg teropong2 jugak rumah dj intai2 kasut size berapa bro pakai hehehe. k. SYAbAR mmg x de pecah lobang .. :)

tq bro. nnt nak menyertai kuiz bro lagi buleh ka??? hehehe .. x lah bagi la peluang org lain menang lak kan :)

mudah2an bro murah rezeki. w'salam.

sabrosa said...

yeyyeyeye..gua dapat hadiah..jgn jelez semuaaaa..hehhee..bro..gua nantikan adiah yang misteri itu..hak3

echah_syed said...

wahhh nak nak nak..! :)

hysMan.. said...

betul..betul..betul..
sape xnk adiah bro..hahaa..
cepat ler..
budak kg nie da lame mengidam nk ke sunway lagoon..