Saturday, February 21, 2009

Jom Makan2 Bloggers & ( Baby Afiq Safwan )

Salam.....
Dah lama Gua tak update blog Gua.......
Banyak soalan *cepu mas* yang bermain didalam Kotak Comment Blog nih....
Bukan Gua terlalu cbuk ngn Tukaw pampers anak, buat susu anak ,dan yang berkaitan ngn Baby baru..nie......heheheheeh
Cuma Gua agak cbuk ckit kebelakangan ini untuk menyipakan projek2 Fantasia KONDOMINIUM, TERRACE HOUSE dan EPOI8787 CATERING.....

Alhamdulilah...atas berkat doa kawan2 semuannya....Baby & Isteri Gua cuma duduk satu hari saja di hospital....,

AFIQ SAFWAN....nama Cahaya Mata ke3 ..bagi Gua Sekeluarga.....
Yang Sulung ( Robocop )- MUHAMMAD SYAMIL... Mak Cak dia( SYAbAR )yang letakkan..
Yang ke2 ( Sponge Bob ) - ANAS SUFYAN....Tok Umi..( Ibunda Gua ) yang letakkan...
Yang ke3 ( ? ) Mama dia sendiri yang letakkan.....Best Nama nih.....ada sambungan nama Gua kat Belakang.....heheheheh

Inshallah besuk ( AHAD ) 22/02/09 Gua akan adakan sedikit kenduri Doa Selamat....
Dikala... korang ader kelapangan....Gua nak undang korang sekeluarga ke Rumah kakak Gua
( Puan SYAbAR ) bertempat di

No 5 Jalan Desa Cahaya 1,Desa Bukit cahaya, Cheras.

Boleh ler kita rapat2kan lagi tali silaturrahim dikalangan Blogger2 sumer....
Berkenai - kenai aper yang patut.......tak gitu?
Borak2 aper yang patut...sesambil layan BBQ...
Anggap jerlah ni satu permulaan bagi MINI GATTHERING dikalangan Blogger2 sumer

Atucara majlis
2.00 Petang - Majlis bermula
2.30 Petang - Bacaan Yasin
7.00 Petang - Majlis cuci pinggan mangkok....., mai ler waktu nih.. kalau rajin...hahahha...

AFIQ di bersama ngn Mak Caq..nya...( SYAbAR )
Majlis Belah Mulut yang dilakukan oleh Mama ( Suked8787 )
Gunakan Air Zam-Zam & Madu Lebah
Sponge Bob....Orang paling cbuk bila adik dia sampai umah......
Ikut Muka saper eik ?

Antara Family2 Gua yang bersama waktu hari Kluow Spital...tempohhari...
Tq Semua
Justify FullGua nantikan korang semua......

Num Tel Gua -
Dj Epoi - 013 207 8787
Dj Epoi - 012 330 1729

Slumberrrrrrrrrrrrr.....jer mai redah sini....
tak yah nak malu2...
Buat cam dah lama kita kenal2.......
Gua tunggu okesssssssssss!!!!

P/S - Kalau boleh tolong maklumkan/roger kedatangan dulu okessssssss...senang ckit Gua nak arrangekan makan2 ...k

14 comments:

MariaFaizal said...

Bro ,I've just spoken to you just now. I can't asuure attendance yet as hubby having training & on his way back.

Nanti after dia dah sampai & rehat,I mintak izin dia dulu yea?

I'm hoping that I could meet up with all of you guys. But I really thought (when speaking to you just now & didn't read this entry yet:), the event will be held at your place, hehehe...

P/S: Gian nak tengok rumah designer punya fasal, kih kih kih

*SiRibenMerah said...

salam Bro DJ..
congrats dapat baby baru..
hope baby n kak suked sehat slalu..
well, x dapat le nak join g umah Sis Syabar tuh..
waaaaaaaa.. neh yg jeles neh..
kem salamz sume lah.. hope majlis esok lancar hendaknya..

* da terjah abang ipar I ke??

TiNiE said...

wat masa skang, muka bb afiq sejibik muka abg syamil..tapi nanti muka dia mesti berubah nyer la...sedap nama tu..

rampage said...

insyaallah...lepas program gua & anak2, gua cuba singgah kat sana.

MariaFaizal said...

Sorry bro.Couldn't make it.Faizal's temp very spikey.Went to Med Ctr. Gonna let him rest tomorrow.Have fun tomorrow.

amirul said...

Salam Bro,
Walaweiii! Apakan daya? Gua ada program lain ar sok! Apepun... tima kasih sudi menjemput... Insyaallah ada masa Gua redah... xjanji erk? Semoga berbahagia selalu... :)

echah_syed said...

bertambah rezeki bila ade org baru.. :)

mestilaa sama muka bapaknyerr.. :p

semoga kenduri berjln dgn lancar.nnt kita tgk gambo je laa :)

@e_da said...

wahhh sedap nama baby n cute sgt dia... mcm muka mamanya pun ada.. alhamdulillah kak suked pun nampak sihat.. kim salam dia yerr...

Dj Epoi said...

Salam....Semua...

Sis Maria.....takper2....
Lu Take Care abg handsome Gua dulu....buat follow up aper yang patut....kalau boleh minum air bebanyak....( Air 02 - Oksigen atauponk air 100plus ) lain kali ader lagi Inshaallah...

Si RibenMerah..
Gua dah start2 roger abg ipar Lu dah 3 hari dah...heeeh inshallah..kalu takder menda2 jap lagi kitaorang jumpa...
P/S Semanagat nak berjumpa macam orang bercinta plak ...kitaworang nih!!! hahahahaahah

Tinie
Kalu boleh datang ler eik...
Gua memahami yang Lu sekeluarga masih dalam ( Kuarantin Ward lagi hahahahahah....) Takpa...aaa
Gua paham.......

Amirul
Lu jangan ngelat eik......
Lu harus turun redah sini...
Lu jangan jadik burung HANTU..heheheh
Gua tunggu Lu k.....
Bila lagik nak jumpa woiiiiiii?

Buat Kakak Echah....
Takper Kak.....nanti kita arrangge balik eik.....
Selamat berhujung Minggu Buat Kak Sekeluarga...

@_da

Huishhhhhhhhhhh....Awak sorang sajer cakap Muka baby ikut Mama dia ...sebaliknya?
Hahahahahahah...
Take Care dik!!!
Bila Captain Joy nak Upadte blog dan nak start class nih..?
Tak sabow Gua nih.....
Ida kalau ader kelapangan mai ler singgah harini.......

Diamilikku said...

walaweh..
pasangan bercinta dah berjumpa ke???
mcm mana..?? apa citer?? any komen??
hahahhahahah..banyak tanya tul kan...
tapi saya salute ahh bro..dalam duk sibuk nak buat kenduri petang nih pun sempat gi terjah cik abang saya yang pancit berlari tu yer

*SiRibenMerah said...

update le.. nak tau citer kenduri.. citer terjah.. citer makan.. citer baby..
hahaha.. tamak nye saya ini.. hikssssssss~

amirul said...

Salam Bro,
Gua minta maaf ye... Xsempat redah rumah Lu... Gua baru sampai umah ni... ni pun Gua nak tgk berita update dari blog Lu... jgn marah ar?! Insyaallah ada rezeki... panjang umur... jumpalah nanti... :)

SYAbAR said...

Salah tu Bro, MUHAMMAD SYAMIL nenda yg bg nama, ANAS SUFYAN mak chaq yang beri nama ambil sempena singkatan nana AN utk ANUAR dan SU utk ibunya.

Darling Pya said...

wah...best nye makan2...
tp dh lps kan?
hahahhaa...ari nie baru buka blog
apa2 pun jgn lupa updet blog bgtau sapa yg dtg ek...

p/s::sedap nama baby