Monday, February 15, 2010

Saper nak ber Diet ngn Dj Epoi?

Salam......

107kg tak mustahil boleh jadik 90kg
Sekadar suka suki hari ini....heheheheh
Sejak Gua buat kerja Full Time nih.....
Gua tanamkan nak turunkan berat badan Gua ....boley ker?

BERAT GUA ketika ini
107 kg
huhuuuuuuuuuuuuu.....

Berat kan?

Pada koworang yang nak join Gua ....."nak ber Kurus"... jom arrrrrrrr
Tiada Diet yang drastik Gua lakukan.....just mengawal pengambilan makan berat dan mengawal waktu makan...itu jer!

Takder.....ubatan2 Diet sampingan yg Gua ambil......

Jom.....setiap bulan.....kita UPDATE disini...huhuuuuuuu

ADA BERANI?

Gambar Gua waktu cinta cintun dulu heheheh

Bila kita IKLAS membuat sesuatu.......pasti akan ada HASILNYA..
Tak hari ini.........hari besuk......
Tak hari besuk......minggu depan.....
Dan PASTI.... akan ada hadirnya....huhuuuuuuuuu


Semoga...kita akan sama2 bersemangat bila ada PERSAINGAN begini.......
Kan? kan? kan?

Mariiiiiiii......Mariiiiiiiiiiiii Lapur Diri kawan2 semua!

11 comments:

ciK LyndaWawa said...

gila kurus wooo masa muda...sekarang dah berisi sebab hati dah epy..hehe

Hotto said...

wooooo mmg gile r..ensem woo mude2 dlu..ehehe..ape rahsia nk b diet nih?? hotto nk joen same la...kasikla idea...tamo la xmkn nasik..pena woo buat seminggu je..lps tu abes sume hotto bedal..uwaaaaaaaaaaa...

Diamilikku said...

ishh suked maintain sungguh no....cik abe dia jer yang bertambah sket...mcm su mije plak maintain..su bertambah2...hehheheh...nak join bro lah berdiet....

cerpelai said...

Zamani Slam??

Nak sainnnn...!!

Dj Epoi said...

Wawa...

Ya....Gua Happy dapat bini yg pandai masak....kah!!

Dj Epoi said...

Hotto

Pls UPDATE your BERAT k...hehehe
Suka Suki jerk!!

Dj Epoi said...

Diamilikku

Jom....moh update moh!!!

Dj Epoi said...

Cerpelai

Kah!!!
Gila ker senget mata Lu...
Nampak Gua cam ZAMANI SLAM hahahaha

cerpelai said...

Betul bro...
Gua nampak Zamani Slam...
Nyanyi lagu Rindiani sikit laa kalo berani... Kehkehkeh..!!

*SiRibenMerah said...

perghhh..,
ensem wohhhh~

hahaha,.
kak suked jgn bg bro kurus..
nnt ramai awek2 ngorat dia..
ensem sgt..
biar gemok x pe..
hahahahaha...

Ieza said...

nk join tapi cam dh terlambat jer..