Tuesday, February 16, 2010

Pagi "D" Puncak Bukit Fraser

Salam......

Kicauan burung2......disekeliling bilik Gua.....pagi ini....
Seakan jam loceng yang mengejutkan Gua dari Tidur yang lena....
Ini membuktikan yang " YA !" Bukit Fraser sememangnya tempat tumpuan Peminat2 Burung dari seluruh dunia....

Gua tinggalkan kamar tidur yang sedap bangat!...arghhhhhhhhhh!!!!
Gua selak......pintu slidding di Balcony bilik Gua......
Kabus2 putih........penuh disekeliling panaroma anak mata Gua...

Alhamdulilah TUHAN........Gua masih diipanjangkan umur sahari lagi hari ini.....

Untuk .......Bernafas!
Untuk ........Melihat!
Untuk .........menyambut Anniversary yg ke 8 ....bersama Isteri & Anak2 Gua
Untuk bersama seluruh keluarga Gua....
Untuk Berblogging pagi ini.....heheheheh...


Sakit Gua juga berkurangan disini......
Alhamdulilah.....


Liang-liang paru-paru Gua hari ini pasti gembira bila dapat menerima udara segar dari atas bukit Fraser ini...

Penat perjalanan konvoi semalam.....terbayar dengan semua kejadian TUHAN disini....
Gua suka sangat-sangat......bila diri ini dapat melarikan diri seketika dari panorama hutan-hutan batu..


Alhamdulilah Terima Kasih Tuhan!

2 comments:

joegrimjow said...

mmg jeles dengan cik epoi yg jenjalan camni
ku???
sebuk dengan eseimen
huhu

Dj Epoi said...

Joe.....

Nanti balik kita g sesama ke....
Sempoi sangat kat atas sana....

Lebih2 lagi kat JELAI HIGHLANDS RESORT