Wednesday, October 14, 2009

Update Baby Afiq

Salam......

Jam 3 pagi hari ini.....Baby Afiq merengek...tak henti2 sampai ke subuh tadi....
Memang Afiq tak sihat 2-3hari ini...... batuk dan demam2....
Kesian kat Bini Gua.........lepas balik kerja kelmarin.....dia ajawkan pulak si Robocop ulangkaji pelajaran.....coz hari nih si Robocop ada EXAM ......lpas tuh..lipat pulak baju menggunung....
Kesian.....kesian kat bini Gua........

Nak kena carik maid jugak nampaknya.....

Jam 3 pagi.........terpaksa Gua keluarkan kembali NEBULISER nih......untuk baby Afiq




Hari nih.......Suked ambik cuti lagi..........
Su.......nanti Abg balik awal ....kita bawa Baby Afiq gi KLINIK k......
Mpuaaaaaaaaaaah!!

4 comments:

bUdAk kEnTaNg said...

sayu betul gwa tgk muka afiq nih..
kesian die eh..moga cepat sehat ASAP b4 sabtu nih open hos umah lu kan bro..insyaAllah sehat..
kesian kak Suked gak kena coti,yg lu tak coti ke bro??adehhh... :p

Fly said...

salam bro.. gua doakan anak lu yang comel ni cepat sembuh bro dan aktif seperti sedia kala.. sayu lak jiwa gua bila tgk anak lu x sihat bro.

ai said...

Adohai...x sihat plak dia ye.. :( Auntie harap Ben10 chumel ni cepat2 sembuh ye cayang..

tuler, aku rs mmg elok sgt kalau kau carik maid epoi. Tak 'menang' tangan kowang laki bini kt umah tu...huhuhu

miss oren said...

cari maid la bro..kesian ur wife