Thursday, October 15, 2009

MAP/PLAN - OPEN HOUSE ( DJ EPOI )

Salam.....

Pada kekawang yang berhajat nak mari......open House Gua......
Pada yang tak adoooooo lagi GPRS............Nih ahhh.....Guo kasik kat koworang baiiiiiiiiknya
MAP Rumah....
Koworang print besau2 pastuh pelekat kat ceromin depang kereta koworang eik........biowww tak sosatttttt.........hehehheheheheh
Pelan nih.....dilakarkan oleh anak didik pelukis tersohooor "Lenardio Da Kuacii" iaitu
seniman Kak Syabar A.K.A Tuan Rumah Kedaung heheheh
Koworang datrang eik.....jangan tak datang.....k

Antara VVVIP yang tengah dok berusaha nak datang Open House nih...adalah......

OSAMA LADEN,...ituponk kalau Amerika tak dapat kesannya ar....
PERDANA MENTERI IRAN, ....iniponk kalau sompat beli Tiket Kapal Solamnya.......
MIKE TYSON,.......tenggah tunggu surat pelepasan Hospital Mental Amerika...takut....kang tak posai2 ader yg koooona gigit tolinga...kah!

Yang Nih....Gua tengah usahakan......Bro LAN PET - PET SENARIO........
Insyaallah
Gua tunguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu k..

6 comments:

@e_da said...

dah print dah.. insyaallah kalau tiada halangan kami sekeluarga sampai...

psttt : bw mak abah skali buleh??? hehehhehe tu pun kalu depa nak... :P

Kaseh said...

teringin nak pegi..insyallah..kalau takde apa2 nak datang gak..hehe

@cu SaYaNg said...

kalau sesat acu call abg epoi & kak sue ye...(nak gak pggl kakak..terasa diri ai nie muda je...hahahhaa)

CT NORAMIZA said...

hehehe siap bg map besarrrr tu, kalau sesat lg x taulah bro kan? :)

Fly said...

salam bro..semoga majlis di rumah lu nanti berlangsung dengan sebaik-baiknya ye :)

atty's said...

salam dj epoi..hhuhuuhuh..tk dpt nak dtg..kena bawa mak balik kampung..ado kenduri lak ..