Tuesday, January 6, 2009

WARISAN AYAH BONDA & Dj Epoi

Assalamualiakum......

Pertamakalinya Gua memanjangkan keshukuran kehadrat ALLAH SWT diatas limpah kurnia dan izinnya maka Lahirlah BLOG WARISAN AYAH BONDA ini........
Istimewa nyer Bagi Gua tentang Blog ini.....Ianya adalah Blog ke2 dalam Salasilah Keluarga Gua.......
Paling - paling istimewa lagi ianya adala hasil cetusan rasa... satu-satunya KAKAK TERSAYANG.....iaitu SITI YASMIN AZURA ( SYAbAR - Nama Pena )......
Tak dapat nk digambarkan betapa Istimewa dan Sayangnya Gua terhadap SYAbAR.......Hanya ALLAH sahaja yg maha mengetahuinya Perasaan SAYANGNYA....Gua terhadapnya......
Dialah tempat Gua mengadu...dialah tempat Gua kongsikan susah senang tentang Rona - Rona kehidupan di permulaan kehidupan Gua di Hutan Batu ini ( AYAH & MAMA , Seluruh Ahli Keluaraga & Adik Beradik Yang Lain Pon Sama Juga ...TQ x 3)
Dengan bimbingan beliau jugalah maka wujudnya WARISAN KREATIF Gua........
Gua malas nak becerita panjang .....lagi tentang Kebaikkan & Kasih Sayang yang diberikan oleh SYAbAR terhadap Gua.......(Takut nanti MOOD gua bertukar ....he.he.he.he.he ).bila senang Gua cerita lagi......
SYAbAR .....tak terbalas Budi, Kasih Sayang, Pengorbanan dan segala galanya yang telah kau lakukan pada Gua....HANNYA ALLAH yang mampu membalasnya.....

Terima Kasih Kak MIN.....!!!!

Gua berharap dengan wujudnya Blog ini.........ianya akan menjadi kekuatan untuk seluruh AHLI KELUARGA dan Adik Beradik mencetuskan SEJARAH SALASILAH KELUARGA bagi mengikat kan lagi tali silaturahim sesama kita.......

Buat Kawan2 Semua......bimbingan dan tunjuk ajar didalam ARENA BERBLOGGER amat2 lah dihargai untuk Geng Baru kita nih.......memandangkan Gua pon masih lagi baru......

Tahniah Diucapkan Sekali Lagi......
Selamat Datang Ke Dunia Blogger -WARISAN AYAH BONDA & SYAbAR
P/S Buat semua yang nak mengetahui/mengenali Peribadi Gua dari pandangan ....Mata KakaK Gua boleh singgah ke http://www.warisanayahbonda.blogspot.com/

Buat Suked & Anak2 Kasih Sayang Gua tiada tandigan.....kita TUNGGU....yg ke 3....

2 comments:

MariaFaizal said...

Peh adik-beradik take team blogging.Wonderful!I'll definitely check the blog out!

Diamilikku said...

syahdu bro..serius...!!! huhuhuhu