Monday, January 19, 2009

Happy Birthday Ain

Salam....
Selamat Bertemu Kembali buat semua keluarga....
Buat Ain ( Sepupu Dj Epoi )....SELAMAT HARI LAHIR yg ke30....walaweiiiiiiiiiiiiiiii....dah tua dah hang nooooooooo?

Dj Epoi & Family semua ( Ayah Long & Umi ) ucapkan Selamat hari lahir ..selamat panjang Umur....Moga diberikan kesihatan dan rezki yang baik untuk Ain dan semua ahli keluarga.....
Buat semua.. semalam......Lu orang semua sempoi abis!!!!
Dj Epoi & Family 1st time ....sampai kat Gudang tuh!!! terkejut beruk gak!!! ingat ka Office ka menda? ( Besau Gilak siuuuuuuuul rumah lu orang)
Buat Mak Lang,Abg Ain,Kak Baby,Lin,Mizi,Ain & Hafiz....Gua tumpang bangga bila tengok relationship diantara kita adik beradik kembali rapat.........especially semua ponk dah beranak pinak!! haahaha....,Elly Lu tak termasuk eik!!! pasal Lu masih lagi songsang dalam mencarik jodoh...hahahhahaa
Berbalik....makan2 semalam....memang lauk pauk yg DIORDERRRRRRRRRRRRRRR...semalam
semuanya sedap2....Nasi Ayam,Laksa,salad buah dan Jeng...Jeng fav Gua......Rojak Buah ( Credit ) untuk tukang potong Buah..dan tukang yang mencampurkan kicap itam tuh!!!! saper eik?......

Buat Ain...
Abg Anuar respeklah kat Lu.....dari segala serbi....Lu memang kepala hardcore...gak.. macam Abg Ain tuh ( Independent )........Dengar kata minggu depan nak turun Dubai jumpa Hubby eik ?......fuyoooooooooooo......(clap x3) teroooooooooja Gua siuuuut!!!! terobat lar....windu gibikkecik tuh dan mak gibik kat PAPA ....hahahah...
Mr Pa!!!! ( Hafiz ).......hah tunggu menda lagik!!! blehlah start carik minyak unta ker..minyak senyonyong ker..minyak ? heheheh....Gua kalau tak nyakat hangpa mana shok!!!
Buat Sharin Band & Coco korang nyer Entry tungguuuuuuuuuuuuu!!!!!! rajin2 jengah kat sini k..

P/S- Buat Fizi & Lin.......jangan dok renyehhhh...renyehhhhhhh haaa...a.. rumah hangpa bila lagi!!! makan2 BBQ?

P/S Projek Besau DJ EPOI seterusnya......... Inshallah.. RAYA TAHUN 2009 Bertempat D Teluk Kechai....kita sama2 cuba ader kan Jamuan/Perjumpaan Keluarga Allahyarham Tok Hj Ismail & Tok Hjh Bedah...
Buat Semua tolong bagi feed back & suggestion k
....

Yang Jauh....Kita Dekat...Dekatkan.......
Yang Dekat...kita Rapat-Rapatkaaaaaaaaaaaaaan

DJ EPOI - FREE PALESTINE

8 comments:

ain said...

tocey2..siap ada special entry utk gue..tima kasih la bebyk sbb sudi dtg bwk anak bini..pastu bwk kek secret recipe lg(bukan niat nk kelentong..nk wat camana kalo djEpoi yg salah interpret kann..)syok jugakla kalo ada gathering cucu cicit haji ismail+hajah bedah..gue sokong 100% !!

SYAbAR said...

Sokong2. Sebagai cucu sulung, dah lama sangat rindukan saat kemesraan seperti dulu di rumah yang banyak kenangan manis. Anak, cucu, cicit semuanya di bawah satu bumbung selagi hayat tok masih ada.

Ayu said...

haa ni Kak Ayu plak nak komen (hat tukang kacau kuah hitam tuh laaa) hahahaha...

patut pon pulun amik gambaq.. rupa nya dia ada blog jugak.. pasai pa tak habaqqqq hehehehe

k pasnih leh exchange link...

akak suka laa hang punya gambaq kat tepi tuh hat gambaq kat dapoq tu.. I likeeeee the design

Dj Epoi said...

Salam Kak Ayu...salam Kenal...
No Prob pasal LINK tuh..Gua okes jer!!!!

Rojak sedap bukan hanya pada kuahnya...Rojak Sedap pasai tukang kacau Kuahnya hahhahahahahha...
Kalau kak Ayu nak tgk gambow2 pasal Rumah/Interior/renovation..
boleh g kat PROJEK FANTASIA..
macam2 ada kat sana....

Tq pasal jengah....

suked8787 said...

Dj Epoi : Ain tu thn 2009 ni baru umoq 29...bukan 30 la...dia sama dgn SUKED. Apala....

Ain : Sori on behalf Dj Epoi...Dia tu bnyk keja sbb tu x smpt nk ingat umoq sedara mara semua. Ntah2 umoq bini dia pun dia x ingat...Heheheeh

Ayu said...

my link = sitirahayu1975.blogspot.com

@cu SaYaNg said...

sedap nya laksa teluk kechai...nyum..nyum..

*SiRibenMerah said...

wahhhhh.. neh yg tetiba nk jadi ahli keluarga DJ Epoi neh..
"yang jauh kita rapat2 kan"
hahahahahahaha.. ape lagi DJ Epoi.. wat le strategi.. ahaks =P~

To Sis Ain, happy belated besday=)