Wednesday, December 9, 2009

Selamat Hari Lahir Nazim & Naim


Salam....

Alhamdulilah....malam semalam rumah Gua di redah....adik2 Gua....lagi siut!
Berkampung sekejap arrr... kami 4 beradik kat rumah Gua...

Takder sebarang perancangan apa ponk sebenarnya.....
Sesaja jer........, dah alang2... hari semalam Hari Lahir ADIK KEMBAR BONGSU Gua....balik jew dari kerja..... Gua dan Suked singgah jap kat kedai Kek kat pekan Kinrara...... belilah seketui Kek untuk dua beradik nih....

Gua nak ucapkan Selamat Hari UlangTahun yg ke 23 buat adik Gua yg kembar nih...

Buat Kak Min & Abg Nizar....jangan marah arrr....nih ON da Spot nyer majlis jer.. nih hehehehh...
Makan2 POT LUCK jew....Mee Goreng & Nasi Goreng kedai depan rumah...

2 comments:

IMANSHAH said...

Selamat hari jadi..huhu lama tak jenguk lu nyer blog..sorry very bz lah, dah tuka rumah ye..cantik!!

Darling Pya said...

Hepi b'lated bufday