Wednesday, December 2, 2009

Dj Epoi & Alesha

Nih........Gambaw....gibik2 Alesha...
Yang Cun...Melecun...macam Mama dia dan Ayang dia....

Gambaw ini Gua ambik waktu Birthday Party KEJUTAN.....kat SATE KAJANG AWAN BESAR...

Yang paling mencuit hati Gua...
Waktu Gua dukung Alesha ke kedai cenderamata kat sana....
Punyalah....banyak...anak2 patung dalam tuh....
Last last KERUSI AJAIB kat bawah nih juga yg dia suka...hehehhe


Tangkap gambaw sendiri huuuhuuuuu


Da..CAKE...MAMA ALESHA

Tak Dapat...Cincin Belah Rotan.......
Kerusi Rotan ponk jadik lah...Alesha eik?



5 comments:

atty's said...

wahahha..bijak alesha..kusi tu leh turun temurun diwariskan ke anak cucu nanti

Dj Epoi said...

Um......kalau jaga betui2 rasanya...sampai CUCU Diamilikku pon boleh guna hehehehe...

Takut...Mak ngn Papa nya yg duduk pulak kikikikiiiiii

@e_da said...

wahh alesya jumpa pak mertua yek.. hehehhe org lain dpt cincin belah rotan alesya dapat kerusi rotan... ehhehe ... tukar tradisi ke kak su... hihihih

Diamilikku said...

Dj Epoi yang menukar tradisi ittew...hehehheheh...tapi kan bro sampai skrg alesha tak berani duduk kerusi tu..duk sekejap je pastu dia mintak dukung n angkat dia dari kerusi tuh...gayat gamaknya...masa mintak dibelikan tak reti nak pk apa2 lagi

Dj Epoi said...

Ngeh....ngehhh....

Gayat bebudak naman tuh....

Ker PAPA dia konker Kerusi itew ? hehhehe