Monday, December 14, 2009

Lambaian Kaabah

Salam...........

Ntah tak semena malam nih.....Gua rasa.......Gua teringatkan seseorang dalam kapal otak Gua....
Bukan Aweks atau Mak Janda....weihhhhhhhhhhhh......

Alhamdulilah......gambaw 3minggu yg lalu.... yg Gua simpan nih.....boleh juga dijadikkan bahan Entry Gua huhuuuuuuuuu......

Nih arrrrrrrrrr.....kawan Gua waktu di IKM dulu.....
Satu jurusan ngn Gua di "IKM Pekan" dulu.... dan satu rumah sewa ngn Gua.....waktu Gua duduk "SETINGGAN GARDEN"kat Sunway dulu.....huhuuuuuuuuuuuu.....

SAHAINUDDIN AWANG namanya...
Orang KELATE....

Yang sekarang dah jadik kontraktor besar kat Kelantan......walaweiiiiiiiiiii Hebat siut!
Bangganya Gua....!

Mengimbau kembali..........kenangan 3minggu yg lalu..... dimana... Gua dan kawan2 seperjuangan yang Gua berjaya kumpulkan untuk turun ke Tabung Haji di Kelana Jaya..untuk menghantar beliau serta Isterinya untuk menunaikan rukun Islam yg ke5
Memang bangga sangat ngn beliau......, dalam kami2 semua.....Din adalah orang pertama sampai dulu disana......
Walaupon.........baru sahaja beliau membuka Akaun Tabung Haji pada awal tahun ini.....atas Qadak dan Qadar Tuhan .....betapa mudahnya beliau dengan Isterinya terpilih oleh Tabung Haji untuk megerjakan Ibadat Haji pada tahun ini.

Gua doakan agar Din dan Isteri diberikan kesihatan yg baik disana....dan semoga memperolehi Haji yg Mabrur

P/S - SATU yg Gua sempat bisikkan di telingga Din
"DIN.! Doakan aku diberikan kesihatan yg baik!
Aku juga ingin kesana.............."


Berseri muka kawan Gua yg sorang nih......


Antara yg akan menjadik Tetamu Allah

Gua bersama ngn Kamal, Rosli & Joe di
Tabung Haji Kelana Jaya


No comments: