Thursday, September 24, 2009

Salam Aidilfitri 09

Salam........

Baru hari nih....selepas seminggu Radio Buruk ini sunyi dan tak terupdate weih.............
Banyak memori indah di Bulan Syawal ini yang Gua ingin kongsikan ....dan moga segala coretan menjadi sejarah buat tatapan keluarga Gua sendiri........
Nak wat camana......Internet "Booooo Liaaaaaaaaaaaaaaw!"...hampeh betuuuuul

Alhamdulilah semuanya sukses!
Hingga hari ini ....Gua ........masih lagi berada di Kedah ( Kulim ) selepas 4 hari Gua beraya di kampung Isteri Gua di Alor Setar...huhuuuuuuuuuuuuuuu............

Gua ingin mengambil kesempatan ini......untuk mengucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri buat seluruh keluarga & rakan2 Blog Gua...

Maaf Zahir Batin.

0 - 0


Ok........

Besuk2 kita gaduh2 dan kutuk2 lagi k......heheheheehe.....

Salam Sayang
Sayang Manis
Salam Aidilfitri

Dj Epoi.

P/S - Rumah saper ada yang TERBUKA minggu nih?...... hehehe


Dj Epoi & Ben 10Dj Epoi & Suked8787
Robocop

Sponge BobSaling Maaf Bermaafan
Selamat Memandu..............
Hati - Hati Dijalanraya ya...............
Ingat Orang yang tersayang........k........

17 comments:

joegrimjow said...

comey je gambo
hehe

sama2 la
0 0 ok

imanshah said...

Selamat hari raya..sedondon ngan anak2

green said...

oo..ni laa famili spongebob tu yee..

same..

0-0 jugak..

Nabil Fizri said...

owh..
mr.crab dan famili rupernye..he3

lillies said...

salam...
selamat hari raya maaf zahir dan batin...
wahh...meriahnye...
sakan raya tahun ni ek...

bila nak balik KL?

Naz said...

anak2 ko semuanya chumil2 belaka... ko dulu ada mcm depa tak??

sempena hari baik bulan baik ni, aku nak minta maaf zahir batin kat ko. manalah tau gua ada terlanjur kata ker.. maklumlah aku ni kdng2 cakap atau taip main lepas jer.. hehehehe...

SELAMAT HARI RAYA...

atty's said...

salam aidilfitri ..dj epoi..0 - 0 ye..

kan main lagi ..cantek baju raya..

bUaL kEnTaNg said...

Salam IdulFitri bro..
maaf segala salah silap..
0-0 oraitt..ehe

~pehal gambo family ben10 tak masok skali?? kesian beliau.. hehe

Idalara said...

salam djepoi
wallaweiii..cun2nya...
kak ida tk sempat nak rakamkan gmbr2 masa raya sbb terlalulah bznya di dapur..
salam buat wf dan anak2 ye..

p/s bila nk buat open haus..jemputlah kak ida..huhuhu

MariaFaizal said...

MasyaAllah bro DJ...sweet,sweet raya pics from you here bro!
Happy Eid Mubarak to you & loved ones.Maaf Zahir Batin bro!

||alis|| said...

en dj salam aidilfitri.. maaf sesamaa kita, 0-0 yer.. :)

kuih raya ada lagi tak nih, muehehehe...

applelady said...

cute betui anak2 dj nie...memacam ader..transformer je blom ada..hehe SHRA.

ai said...

Mana lagi gambau raye? tepek le..
Sonok aku tgk org len beraya sbb raya aku tahun ni 'ala-ala' je.. :(

@e_da said...

salam.. selamat hari raya maaf zahir batin buat bro dj epoi sekeluarga dr ida,azrul n mika...

wah cecantiknya meriah sungguh hari raya... heheh

@cu SaYaNg said...

bro,

salam lebaran
ampun maaf zahir & batin ya..0-0

erk..awat gambaq 1 family tu x dak BEN10??

Naddiea said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Bro!!!

Ensem anak2 teruna bro pakai baju melayu siap bersampin.tp nape pic family Ben 10 x turut serta.Ke Ben10 tido masa tu?

suked8787 said...

Masa kitaorg amik gmbq tu...BEN10 dh terbungkang lepas mengamuk....malas nk kejutkan dia...hehehehee