Tuesday, September 1, 2009

Dj Epoi & Krew Mencekik!


Salam......


Mereka.....semua dah lakukan yang terbaik untuk....Gua....
Gua juga harus lakukan yg terbaik untuk mereka....................

Dalam Bisnes...........................semuanya ada saling hubung kait.....

Dj Epoi - Apasalah Rezki & Ilmu Yang Tuhan Kasik...........Kita Sama - Sama Kongsikan.......


--------------------------------------------------------------------------------

Sabtu lepas......Gua TUTUP satu hari untuk Bisnes Bazar Ramadan & Projek Fantasia
Gua bawa......Krew2 Gua gi melahap Steamboat heheheheheh...















10 comments:

ai said...

AYOMA AYOPA!!!! BANYAK SEDAP!! Kat mana tu epoi??

Murah rezeki kau...amin!

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Waaaa!!! SODAP nampak makanan tu... jaga2 jgn sampai TERCEKIK sudah laa....

TiNiE said...

naper seperti ku kenal mereka2 ini??? hehehe

miela77 said...

SALAM..SEDAPNYA STEAMBOAT..POS KAT IPOH SKIT..HUHUHU

hazlin said...

aiseh! sedap bangat tuh!

akak memang suka steamboat! kuah tomyam.

pagi-pagi dah post n3 makan-makan..

kecur ayer liyour ku..

SYAbAR said...

fuyoooo STEAMBOAT, den mkn kat rmh sajo thn ni.....

miji said...

aku singgah gerai lu bro tapi lu tutup plak...

masviona said...

gambar makanan kat sini semuanya nmpk menyelerakan jer tp yg paling tak tahan bila nmpk picca ben10 makan toys bunga2 dia tuh...hiksss...so cuteee

echah_syed said...

bila nak belanja combi..? :p

Ivy Metaga said...

wahhhhhh..sedap makanan tu....gluppppp...