Saturday, September 5, 2009

Gua Excident ......

Salam........

3 hari Gua mendiamkan diri........huhuuuuuuuuuu.......
Sedih Siutt................Gua Excident!

Tulah...kan...... kekadang kita dah berhati2 .....orang lain pulak sebaliknya.....
Hari Rabu minggu lepas.....Gua nyer Bapak Mertua Excident.....
Hari Rabu kelmarin dulu Gua pulak yg Excident...huhuuuuuuuuu........
Dugaannnnnnnnnn!! Dugaaaaaaaaaaaan!!

Kalau ikutkan hati Gua....mau jew lepas excident Gua gi Report kat Balai Polis....
Tapi memandangkan atas budi bicara dalam bulan posa nih.......Gua lebih cool down!
Yang langgaw GUa nih sebenarnya.............memandu dalam keadaan MABUK!...Binawe sunguh!

Waktu kejadian tuh........kelam kabut Mamat tuh....turun kereta datang mintak maaf kat Gua....
Bau...... mulutnyer macam bau hancing kencing jew!!! siut! betul......"Bau ARAK"
Itu yang Gua .........malas panjagkan citer sebenarnya...........bila Gua nengok Anak dan Bininya pon bersama ngn nyer......
Kalau betul ........Gua report POLIS....mau lesennya digantung weih!!!

Selepas dijanjikan aper yg patut ..............Gua pun bersetuju.......
Kereta Gua kena bekampung kat workshop di jalan Kelang Lama paling lambat pon 12 hari dari sekarang siut!...........................harap2 siap lah keter Gua sebelum raya nih......
Semua pebelanjaan repair kereta Gua .....Mamat tuh yg tanggung.....fuhhhhhhhhhhh... selamat!

Pada kekawan semua....hati2 lah bawak keter....waktu memandu.....k
Dah nak Raya dah nih woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!




SUSPEK!

------------------------------------------------------------------------------


P/S - Kalau Orang dah berlembut ngn kita.....................takkan kita nak berkasar pulak yer...dak?

Lpas nih...........harus Gua gi kerja merempit......huhuuuuuuuuuuuuuu

22 comments:

imanshah said...

takziah...dugaan ramadhan ni..banyak bersabar

hysMan.. said...

adoiiiii....
inalillah..sabo bro..
mase time camnilah tuhan nak uji kita..lagi2 bulan Ramadhan..
stay cool n calm bro..
wokehh..

Dj Epoi said...

Salam.......
Walaumacamana dugaan yang melanda Gua
Bulan Ramadan adalah bulan yang sebaik2 bulan,
Bulan Ramadan bulan yang penuh dengan Kemuliaan.

Bulan rezki yang taaaaaaarbaik bagi Gua mencarik rezki.

Fly said...

syukur lu selamat bro.. mat2 mabuk ni mmg bwk malang dan menyusahkan pengguna lain

CAHAYA said...

rasanya pemandu tu akan ambil iktibar ke atas kejadian ni?

kawan Cahaya eksiden gak semalam. Mamat tu suruh letak kat bengkel kawan dia kononnya. Alih2 keluar dr bengkel kena bayar sendiri pulak. Nak buat repot dah lebih 24jam. Huhu. Macam2.

ai said...

Adohai...

Sib bek kau tak apa2. Dugaan tu...isk!

~nEeYsA~ said...

fuhh..
syukur alhamdulillah..
nsib bek semuanya ok2 je..
bleh lak org tu mbuk2 pas2 bwk ank bini skali ekk..aishh..
bhye2..

MaMa aYiN_FaSHa said...

Seb baik lu x der apa2..leh pulak bro tu mabuk2 siap bawa anak bini..seb baik selamat kalau yg x diingini terjadi..hambik ko kan!!!

Nem0 o0h Nem0 said...

harap2 org tu tak menipu la kan,kebykan nyer lari taknak byr..

p/s : cina yek yg langgar lu?

Baby Lyana said...

Alahai..takziah..insya-Allah siap sebelum raya..yg pasti, hari2 follow-up..kot dak, beraya kat KL nanti..huhu

lillies said...

salam..
laa.....bawak bersabar ye bro...ni sume dugaan....

nasibla x teruk sangat..yang penting org tu sanggup nak tanggung sumer...biarla dia..biar Allah je yang membalas ape yang dia dah buat..

take care k..

Naz said...

gua ucapkan takziah... malang memang x pernah kasik signal bila nak mari. sedar2 jer dah kena. apa2 pun bersyukur lu x cedera. cuma krete jer kena. nasib segala perbelanjaan suspek tu tanggung. lu papar kereta dan gambo suspek.. hehehehe... bagus2.. itu namanya denda tauladan. memang org mcm ni menyusahkan org laen. nasib la minta maaf. kalo dia ikut kepala mabuk dia tu dan eksen2.. mau pecah muka dia lu kerjakan... hehehehe... tp bulan2 poser ni sabar kena tebal kan? semoga kereta lu boleh kuar wad awal... :)

Tukang cerita said...

Salam...
syukur, sekurang2nya bro tak apa2....
sabar berbanyak...dugaan bulan Ramadhan...
moga sempat ler siap sblm raya ek...

amirul said...

Salam Bro,

Bersyukur... kerana anda tidak mengalami sebarang kecederaan... teruk juga kereta tu ye... teringat kereta aku yg dilanggar satu ketika dulu... tercabut terus bumper belakang tu... berbulan juga le menunggu kete siap... hang beruntung sebab mamat tu bereskan... buatnya tgh mabuk2 tu dia mengamuk tak tentu arah... lagi teruk... apepun bersyukur...

maza said...

perkhh nasib baik epol sihat.. dan keta masih lagi boleh digunakan..

maza tahun lepas, huhuhu accident gak.. nyaris2 meragut nyawa.. kejadian di tanjung Jara, dungun, terengganu..

fuhh.. tapi nasib keta maza, jadi besi buruk di bawah pokok! huhuhu... total lost

tengah tunggu claim insurance settle ni.. aderkkkk

Idalara said...

sabarlah djepoi
adik kak ida pun baru je acdnt.
tp apa yh penting djepoi selamat..
mudah2an keta sempat kuar sblm raya..insyaallah.

teringat masa kak ida ad hsb dulu..sbb minuman haram tulah dia kerap accdnt..tp tk penah serik pun sbb keta je teuk tp dia ok je..

sabrosa said...

lex bro..be cool okeh..bln2 posa ni ada la hikmah dia tu..

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Sib baik BRO selamat... kereta leh repair.... nyawa mana mau cari ganti...

»-((¯`»BeAuTy«´¯))-» said...

sabo2...dugaan..yang penting selamat..kete tu leh repair..nyawa yang lebih penting..selamat berpose dj epoi..

Dj Epoi said...

Asaalamualikum....

Pada semua terima kasih diatas keperihatinan anda....

Ahamdulilah Gua Ok...
Cuma ada sikit terkkooooooooojut!

Buat masa nih buzy cikit!!
HArap PAHAM !!! hehehehheh

Inshaallah lpas senang cikit ..Gua pasti tinggalkan Komen dalam kotak Komen ANDA!!

Tq

D.O.U.B.L.E...S said...

tu lakan kalau kita memandu nie,kita bawa elok2 org lak langgar..syukur tak der apa2...

IEYNA said...

setuju sngt...perkara yg sama berlaku pada ieyna mgulps...

xcident akibat kecuaian org lain...

huhuhuhu....