Tuesday, September 8, 2009

Update Projek Fantasia ( Air Asia )

Salam...........

Ini adalah salah satu lagi Projek Fantasia Gua.....yang tengah rancak nak disiapkan sebelum hari Raya ini.........
Koworang ingat lagi tak ....Entry yang lepas....dalam Folder Projek Fantasia yang sebelumnya yang bertajuk PROJEK FANTASIA AIR ASIA......hah............ni arrrrrrrrr ......dah start dah pun......

Alhamdulilah shukur.......bulan puasa nih.....aktiviti Gua sungguh padat.....dari siang hari sampai malam membawa ke pagi..........Kerja....Kerjaaa....Kerjaaaaaaaaaaaaaa!!
Gua sungguh puas hati dengan Kepercayaan yang diberikan daripada semua pihak.....
especially Tuan Rumah.....
Koworang bukan sahaja membantu Gua.......
Koworang juga memberikan sinar harapan buat Ben10 ( Anak Bongsu Gua ) yang mengidap penyakit Jantung Berlubang .......
Hanya Tuhan yang mampu membalas Budi Baik kalian......

Gua hanyalah Insan Biasa yang berusaha untuk melakukan apa jua "Tanggungjawab" yang diberikan dari anda dengan sebaik mungkin.....Insyaallah...


1st Stage

2nd Stage

3rd Stage............Taraaaaaaaaaaaaaaa!


1 comment:

Masviona said...

alhamdulillah murah rezki dh epoi...syukur lah