Monday, December 29, 2008

Pencurik..Terlampau...!!!!!



Hangiiinnnnnnnnnnn!!!!! btul Gua.......
Dalam....kegawatan ekonomi melanda...skang banyak betul...menda yg tak elok berlaku kat persikitaran kita ....
Yang Gua hangin sangat ni......Gua nyer 2 biji TONG GAS.....yg digunakan untuk niaga Roti Jhon kat bazar ramadan dah kna rembat!!!! yg lagik Gua bengang tuuuuuuuh....mangkok2 tuh panjat pagar rumah Gua......siullllll btolllllllllllll........

Hangin nyer pasal menatang nik Gua taruk......kat depan rumah Gua..........
Layannzzzzzzzzzz

p/s Gambaw Mamat kat atas tuh...bukan gambow penyangak tuh..( Gambar Hiasan jer )hehehe
p/s Harap2 pasni ......Pihak2 berkenaan.................buatlah sesuatu demi menjaminkan Keselamatan Dan Keselesaan Rakyat...............

Dj Epoi

1 comment:

MariaFaizal said...

Takziah kpd Tong2 gas yg menjadi 'mangsa' kerakusan manusia2 yg x patut jadi manusia pun.

Tak paham kenapa wujud segelintir LOSERS sedemikian.Desperate giler & I'm sorry that you have to experience this!

Bro,hopefully the installation of the security cam will help.However I'm praying that those Losers (or other crooks) won't be back!

Do take care.