Wednesday, December 3, 2008

Dj Epoi & Suked Merempit !



Salam.....
Setelah hampir 2 tahun Gua tak Merempit ketempat kja...Hari ini Gua kembali manjadik MAT REMPIT..... tapi Gua tak keseorangan..beb!!! Gua ditemani oleh sorang Minah Rempit yang gambor kat bawah tu.......hahahaha
Agak2 korang Motor Num berapa yg kita orang naik eik!!
1? 2? 3?4?5?6?




P/S Korang Bayangkanlaaaaaaaa.....Gua yg sebesau anak Gajah ni....naik ngn bini Gua yang nak masuk 7bulan ngandung naik motor num 4 gi kja pg tadi!!! Perghhhhh camana la.. kan.. naik Yamaha EGO tu..?
Antara Kenangan Terindah & Sejarah yg Gua dan Isteri Gua Catat Hari Semalam...
  • Best dapat naik motor together2 kembali walaupon dua dua dah bersize 3 x XL ,waktu on the way g tempat kja langsung kitaorang tak toleh kiri kanan heheheh... takut orang gelakkan..siutt.
  • Toringat kembali zaman cintan dolooooooou 2
  • Sempoi...pasal tak tempoh banyak traffic jam!
  • Takkan Gua nk suruh Bini Gua duduk atas Tayar Motow Besau yg lain tu plak,...dah la seat nyer satu ajeeeer..
  • Sampai office kekawan Gua semua kih..kih..kih kat gua..
Antara Koleksi 2 Motor Kesayanagn Gua dan adik Gua.......

Dj Epoi Live To Ride
Ini ler Motornyaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

5 comments:

TiNiE said...

waaa...sumer somi istewi skang kena merempit...musim merempit kot ek?? hehehehe, ok per motor tu...mie n somi EX5 ajerrr...

rampage said...

kalu naik yg no.6 pasti hancur nyer lah....hehehehe....

*p/s: sori internet line problem...tak dapat update blog...nanti dah ok baru gua updatekan blog gua.

Dj Epoi said...

HEheheheeh

Biasa ...biasa ajer......leper ler juga bontot gua nak sampai ketempat kja...,
Tinie - Agaknya memang musim merempit kot heeheheh..
Bro Rampage - Ok no hal.....aper citer raya hj ni..?

rampage said...

Dj Epoi...ader program ker, open house camna...jadik...tapi si Maria tak der...dio kat Muar.

MariaFaizal said...

Oh bro Ramapge nak buat open house ruper nya...x der rezeki I & family nak hadiri event tu.

Back to bike thingy,my hubby & I both freak out bila naik motorbike.Sigh...Naik basikal pun x berapa balance,hi hi..

But my both elder brothers Kamarul Zaman & Kamarul Bahri memang bikes collectors(easy riders & superbikes).Ngeri I tengok diaorg ride their bikes.My eldest bro Zaman dulu masuk motor cross!Lagi ngeri memikirkan but diaorg dah minat...